0

Bianca Adam, content creator & vlogger: Ridicolul este prietenul meu cel mai bun

*e martie așa că luna asta voi publica episoade doar cu și despre femei; acesta este primul episod din seria, să-i zicem, martie* 
Bianca Adam nu a bifat încă un sfert de secol de existență și deja a făcut mult mai multe decât mulți dintre noi, cei care am trecut bine de 25 de ani. 
Spre deosebire de noi, însă, climatul în care a crescut ea a venit la pachet cu o mulțime de posibilități de care a profitat. La fel ca Selly, care e mai mic ca ea și cu care am făcut deja un interviu, btw, și ea din Craiova, și ea a reputat succes ca vlogger. Canalul ei de YouTube are în prezent 1,63 milioane de subscribers, aproape 1 milion de followers pe Instagram, 350 de mii de urmăritori pe TikTok și vreo 200 de mii de followers pe contul personal de Facebook. 
Diferența e că Bianca Adam este printre primii, dacă nu chiar primul, vlogger din România. Iar Selly, Ilie sau Max au apărut pe canalul ei și de acolo au decolat. 
Cariera, că deja-i putem spune carieră, și-a început-o pe la 14 ani, vârsta pe care o avea de altfel și când am descoperit-o eu. La 14 ani făcea producții pe care eu le consider complexe chiar și acum, în 2020. Aveau scenariu, actori, montaj șamd. Mindblowing. Apăruse sub numele de Tequila, nickname de care nu a scăpat și nici nu crede că va reuși vreodată să-l lase în trecut.
Ani mai târziu, Bie se comportă ca un artist complet. Scrie scenarii, joacă în propriile producții, filmează, montează, face muzică, cântă și are concerte, concepe show-uri, dezvoltă campanii de comunicare pentru branduri șamd. Fanii o plac, iar într-o vreme s-a mutat din apartamentul în care stătea pentru că veneau extrem de mulți oameni la bloc ca să o vadă și să-i ofere cadouri, ceea ce l-a făcut pe administrator să ia măsuri. 
Bianca Adam e un amalgam de skills-uri care nu are nicio problemă cu ridicolul, ba chiar spune că este prietenul ei cel mai bun. Dacă o vezi pe stradă e sigur în contrast cu tot ce e în jurul ei în acel moment. Are mindset de antreprenor. Crede că formatorii de opinie care se exprimă via digital au datoria de a gândi de două ori înainte de a publica ceva și strâmbă din nas când aude “influencerii nu au datoria de a educa”.
Am vorbit cu ea despre de toate. Chiar și despre terapie sau religie. Despre ce-i place la segmentul de piață în care activează, despre ce-i aia autenticitate, despre vloggeri, branduri, campanii, influenceri, social media șamd. 
E pentru toată lumea, dar mai ales pentru oamenii din marcomm. Adică advertising, marketing, comunicare, social media. 
Push play, deci. Și spor la ascultat pe:

Apple Podcasts

Spotify

Anchor.fm

sau direct aici:

Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.

Marian Hurducaș

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *