0

Tudor Galoș, privacy consultant: Datele personale au o valoare uriașă, dar nu în bani, ci în control

Conform descrierilor pe care le are pe conturile rețelelor de socializare pe care le folosește, Tudor Galoș este “EU Privacy Consultant, Entrepreneur, ECPC-B DPO, Digital Transformation”. Aș spune chiar că e sinonim cu prima titulatură, și sunt sigur că nu doar eu aș spune-o, ci majoritatea celor care au avut tangență cu el în ultimii 2 ani, de când s-a desprins de corprorație și a luat-o pe drumul antreprenoriatului.
După o lungă perioadă în echipa Microsoft România, în poziția de consumer marketing manager, Tudor Galoș face acum, pe românește, consultanță în GDPR. Este omul cel mai vocal pe acest subiect și este un fin observator a tot ce presupun GDPR și privacy.  În acest interviu vorbim despre GDPR în proporție de 80%, 10% despre antreprenoriat și restul de 10% rămași despre marketing și influencers. Nu puteam să nu deschid subiectul influencers pentru că Tudor Galoș este unul dintre primii care au implementat campanii cu influencers în România, pe vremea când termenul nu există. Politicile GDPR au fost analizare din toate punctele de vedere și nu cred că ne-a scăpat mare lucru. Am împărțit subiectul în cauză în două: GDPR pentru consumatorul final și GDPR pentru persoanele jurudice sau pentreu cei care sunt în situația de a lucra cu date personale.
Dacă dai play acestui interviu vei afla ce drepturi ai când ești consumator final, ce poți face pentru a-ți proteja datele personale, ce sunt datele personale și de ce sunt ele mai valoroase decât ți-ai putea imagina, ce înseamnă o breșă de securitate și cum te poate afecta sau de ce e indicat să-ți protejezi CNP-ul ori de câte ori a ocazia. Și să nu mai spui niciodată că “oricum e pe toate gardurile”. Pe de celalată parte, dacă lucrezi într-o companie care procesează date personale sau pur și simplu lucrezi cu date personale din poziția de freelancer, în acest interviu descoperi cu ce începi când te apuci de implementarea GDPR, ce obligații ai, ce măsuri punitive există și de ce și, foarte important, de ce GDPR nu este un bau-bau, ci din contră, un ajutor. Totodată am discutat și despre GDPR în campaniile de marketing, despre ce responsabilități ai când aduni date din platforme ca Facebook, cum împarți vina cu platforma dacă ea este pedepsită pentru o încălare de regulament, ce trebuie să știi când faci consursuri și campanii cu influencers și chiar ce presupune o colaborare cu un fotograf sau videograf pentru un eveniment.  Pretty helpful aș zice.
După ascultare, apreciez feedback, mentions în social media și tags în instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.  Altfel spus, apreciez orice efort de a-mi mângâia egoul.
Poți asculta și pe Spotify, Apple Podcasts sau Google Podcasts.

Marian Hurducaș

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *